Archive for September, 2016

چئیرمین تحریک جوانان پاکستان محمد عبداللہ گل کی پیارا پاکستان ویلفئیر سو سائیٹی کے وفد سے ملاقات

چئیرمین تحریک جوانان پاکستان محمد عبداللہ گل کی پیارا پاکستان ویلفئیر سو سائیٹی کے وفد سے ملاقات

کمالیہ نئی آواز  (نامہ نگار) چئیرمین تحریک جوانان پاکستان محمد عبداللہ گل نے کہا ہے کہ ملک کو جس نظام کی ضرورت تھی وہ یہاں کبھی نافذ ہی نہیں کیا گیا۔ لوگ یا تو غلام ہیں یا پھر غلاموں کے بھی غلام ہیں۔ تعلیم کے ساتھ تربیت بھی بہت ضروری ہے جسے ہم نے بلکل ہی فراموش کر دیا ہے ہمیں ایک ایسی سرزمین کی ضرورت تھی جہاں ہم اسلامی نظام کو پریکٹس کر سکیں لیکن بدقسمتی سے آج تک ہم نے اس پر عمل نہیں کیا ۔ملک کو وہ خون دیا گیا جس کی اس کو ضرورت نہ تھی ۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے اپنی رہائش گاہ پر پیارا پاکستان ویلفئیر سوسائٹی رجسٹرڈ کے وفد سے ملاقات کے دوران کیا جن میں نو عمر مصنف و چیف آرگنائزر عبد القادر عباسی اور ڈپٹی سیکرٹری جنرل شہریار انوار نے پیارا پاکستان گروپ کے وفد کی قیادت کی۔ نوجوانوں […]

None Of Your Business

None Of Your Business

اس نے پلائو کی فرمائش کی۔ بیگم نے کہا آپ اچھا سا گوشت لے آئییِِ، میں پکا دیتی ہوں۔ میاں لے آیا۔ بیگم نے پکانا شروع کر دیا۔
کچھ ہی دیگر گزری تھی کہ میاں باورچی خانے میں آیا۔ لُونکی سے دھنیا اور نمک نکال کر بیگم کو دیا کہ یہ بھی پلائو میں ڈالنا ہو گا۔ بیگم نے تعجب سے دیکھا تاہم خاموش رہی۔ پھر پوچھنے لگا پیاز کتنے ڈالو گی؟ گھی ڈال دیا ہے یا نہیں؟ یخنی کہاں ہے؟ بیگم نے ایک ہولناک تیوری اپنے ماتھے پر ٹانکی اور ڈانٹ کر کہا، آپ نکلیں باورچی خانے سے۔ آپ کو پلائو چاہیے نا؟ پسند نہ آیا تو گلہ کیجیے گا لیکن میرے کام میں مداخلت نہ کیجیے۔ اگر بیوی انگریز ہوتی تو ایک ہی فقرہ کہتی:
It is none of your dirty Business
معلوم نہیں گائودی میاں کو بات سمجھ میں آئی یا نہیں۔ گمان غالب یہ ہے کہ وہ چپ کر […]

ہم ستاروں کو چھو سکتے ہیں : ہارون الرشید

ہم ستاروں کو چھو سکتے ہیں : ہارون الرشید

ایک بیدار اور زندہ قوم۔ بار بار یہ طالب علم عرض کرتا ہے‘ فقط فوج نہیں‘ ایک بیدار اور زندہ قوم ہی اپنے وطن کی حفاظت کر سکتی ہے۔ ستاروں کو چھو سکتی ہے۔
دانائوں کے مطابق‘ دو بنیادی اصول ہیں۔ دُشمن کو کبھی کمزور نہ سمجھا جائے‘ ثانیاً وہ جو عمر فاروق اعظمؓ نے ارشاد کیا تھا: جس سے نفرت کرتے ہو‘ اس سے ڈرتے رہو۔
درویش نے پوچھا: لکھنے سے پہلے کیا تُم کوئی دعا پڑھتے ہو‘ عرض کیا: جی ہاں۔ کہا: رسول اکرمﷺ نے ایک دعا تعلیم کی تھی اور فرمایا تھا کہ کسی کام سے پہلے اگر کوئی پڑھے گا تو کبھی ناکام نہ ہو گا۔ اے اللہ‘ ہمارے تمام کاموں کا انجام اچھا کر اور دنیا میں خواری سے اور آخرت میں عذاب سے محفوظ رکھنا۔ عرض کیا: یہ تو گویا ضمانت ہے‘ سرکارﷺ کی۔ کہا: بالکل۔کچھ دن گزرے تھے تو کہا: لاحول ولا قوۃ الا باللہ […]

بھارت بغیر ثبوت کے الزامات لگاتا رہتا ہے : جنرل عاصم باجوہ

بھارت بغیر ثبوت کے الزامات لگاتا رہتا ہے : جنرل عاصم باجوہ

پشاور نئی آواز ( نمائندہ خصوصی )  میڈیا کو بریفنگ میں ڈی جی آئی ایس پی آرلیفٹیننٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے بھارت کو خوب آڑے ہاتھوں لیا۔ انکا کہنا تھا کہ ہم ثبوت ملنے تک کسی پر الزام نہیں لگاتے۔ اڑی حملے پر پاکستان پر لگائے گئے الزامات پر افسوس ہے۔ پاکستان نے ہمیشہ ذمے داری سے بات کی ہے۔ بھارت کی جانب سے بطورعادت اور بغیر ثبوت پاکستان پر الزام تراشی درست نہیں ہے۔عاصم باجوہ کا کہنا تھا کہ پاک فوج حالات پر پوری طرح نظر رکھے ہوئے ہے۔ مشرقی بارڈر کی صورتحال سے پوری طرح آگاہ ہیں، کسی بھی جارحیت سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں۔

سندھ طاس معاہدہ کسی قیمت ختم نہیں کیا جا سکتا: سرتاج عزیز

سندھ طاس معاہدہ کسی قیمت ختم نہیں کیا جا سکتا: سرتاج عزیز

اسلام آباد نئی آواز ( نیوز ڈیسک ) وزیراعظم کے خارجہ امور کے مشیر سرتاج عزیز نے کہا کہ اگر انڈیا نے سندھ طاس معاہدہ معطل کرنے کی کوشش کی تو پاکستان اس پر بھر پور احتجاج کرے گا اور اس معاملے کو عالمی بینک اور بین الااقوامی عدالت میں لے کر جایا جائے گا۔
منگل کو قومی اسمبلی میں توجہ دلاؤ نوٹس کا جواب دیتے ہوئے سرتاج عزیز کا کہنا تھا کہ انڈیا کے خلاف ہونے والی جنگوں اور کارگل کے واقعے کے بعد بھی سندھ طاس معاہدہ معطل نہیں کیا گیا۔

Opinion Time with Rana S Sohail Guest Sardar Amjad Abbasi

Opinion Time with Rana S Sohail Guest Sardar Amjad Abbasi

Opinion Time with Rana S Sohail Guest M Shakoor Khan SVP PMLN UK

Opinion Time with Rana S Sohail Guest M Shakoor Khan SVP PMLN UK

جمعہ کے دن بھارتی فوج کے مقبوضہ جموں کشمیر میں ظلم و بر بریت

جمعہ کے دن بھارتی فوج کے مقبوضہ جموں کشمیر میں ظلم و بر بریت

نئی آواز ( نیوز ڈیسک انٹر نیشنل ) انڈیا کے زیرِ اعتاب کشمیر میں کرفیو کی سخت پابندیوں کے باوجود سری نگر کے مخلتف علاقوں میں بھارتی سکیورٹی فورسز اور مظاہرین کے درمیان تصادم میں 30 سے زیادہ افراد زخمی ہو گئے ہیں۔
سری نگر سے اطلاعات کے مطابق جمعہ کی نماز کے بعد شہر کے کئی علاقوں میں آزادی مارچ نکالنے کی کوششیں کی گئی۔ اس موقع پر پولیس نے نہتے مظاہرین پر پیلٹ گنوں کا استعمال کیا جس سے 30 شہری زخمی ہو گئے۔
جمعہ کے دن پرانے سری نگر میں شدید کشیدگی پائی گئی۔ سری نگر کے علاقوں رام باغ، جواہر نگر، سوناوار اور ڈل گیٹ کے علاقوں میں جہاں گزشتہ کئی دنوں سے کرفیو میں کچھ نرمی کی جا رہی تھی وہاں بھی جمعہ کے پیش نظر سکیورٹی فورسز نے سختی کی اور لوگوں کو گھروں سے نکلے کی اجازت نہیں دی۔
واضح رہے کہ کشمیر میں جولائی کی […]

فرصت اور مصروفیت

فرصت اور مصروفیت

نئی آواز ( نیوز ڈیسک ) ہماری زندگیوں سے فرصت چلی گئی ہے، صرف مصروفیات ہی باقی ہیں . ہمارے وقت میں وقفہ نہیں رہا ، سب کچھ مسلسل ہے ، براہ راست ہے. مجھے یاد نہیں آ رہا کہ یہ حدیث ھے یا کہ کسی کا قول کہ “مصروفیت اور فرصت دونوں نعمت ہیں.” اب ایک نعمت کو ہم نے “ویلے پن” کے مترادف قرار دیا ہے. دوسری نعمت ایک “فیشن ایبل ایکسپریشن” اور “اسٹیٹس سمبل” کا اظہار بن چکی ہے.
میں یہ کر رہا ہوں ، میں وہ کر رہا ہوں ، میں بہت بزی ہوں ، میرے پاس تو وقت ہی نہیں ہوتا، ٹائم ہی نہیں ملتا. حقیقی مصروفیات سے انکار ممکن نہیں ہے. کچھ لوگ واقعی بہت مصروف ہوتے ہیں. اتنے مصروف کہ انہیں سر کھجانے کی بھی فرصت نہیں ملتی. لیکن اکثریت فضول کے کاموں اور اپنی غلط ترجیحات کی وجہ سے مصروف نظر آتی ہے. […]

رانا اشرف ( نامہ نگار ) نئی آواز پیر محل

نئی آواز پیر محل ایڈیشن 21 ستمبر 2016 بروز بدھ

پیرمحل نئی آواز ( رانا اشرف ) پیرمحل سمیت ضل  ٹوبہ بھر کے گورنمنٹ گرلز کالج، ہائر سیکنڈری سکولوں میں مرد کلیریکل سٹاف کے دفاتر سکولوں کے اندر ، والدین کو داخلہ سمیت دیگر امور کے لیے سخت پریشانی کا سامنا فی الفور کلیریکل سٹاف مردانہ کے دفاتر گرلز اداروں کے باہر بنائے جائیں والدین کا مطالبہ تفصیل کے مطابق محکمہ ایجوکیشن اتھارٹی کی غفلت کے باعث پیرمحل کے گورنمنٹ گرلز کالج برائے خواتین اور، ہائر سیکنڈری سکولوں میں مرد کلیریکل سٹاف کے دفاتر سکولوں کے اندربنے ہوئے ہیں جس سے طالبات کو بے پردگی کا سامنا کرناپڑتا ہے باپردہ طالبات ، خواتین اساتذہ کو بے پردگی کا سامنا ہے والدین کو اپنی بچیوں کو داخل کروانے کے لیے کالج حدود میں داخل نہیں ہونے دیا جاتا جبکہ مردکلیریکل سٹاف کالج حدود کے اندر وسط میں موجود ہونے کے باعث والدین کو سخت پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے والدین […]

advertise