Archive for October 19th, 2016

بہاولپور ریجنل پولیس آفیسر محمد ادریس احمد کا ریجنل آفس پہنچنے پر شاندار استقبال

بہاولپور ریجنل پولیس آفیسر محمد ادریس احمد کا ریجنل آفس پہنچنے پر شاندار استقبال

نئی آواز بہاولپور ( رانا محمد عرفان بہاولپور سے ) ریجنل پولیس آفیسر محمد ادریس احمد کا ریجنل آفس پہنچنے پر پرتپاک استقبال۔

 پولیس کے چاک و چوبند دستے کی آر پی او کو سلامی۔ تفصیل کے مطا بق آر پی او کے بہاولپور پہنچنے پر ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر اشفاق احمد خان اور ایس ایس پی آر آئی بی گوہر مشتاق بھٹہ نے انکا استقبال کیا۔ سلامی کے بعد ریجنل پولیس آفیسر نے ریجنل آفس میں واقع تمام دفاتر کا دورہ کیا اور تمام سٹاف سے فرداً فرداً ملے بعد ازاں سٹاف سے میٹنگ کرتے ہوئے آر پی او نے کہا کہ ہم عوام کے خادم اور محافظ ہیں میرے دروازے عوام الناس کے لیے ہمیشہ کھلے ہیں مجھ سے ملنے کے لیے کسی سفارش اور ریفرنس کی ضرورت نہیں ، میرٹ پر کام اولین ترجیح ہونی چاہیے۔

نئی آواز ٹوبہ ٹیک سنگھ ایڈیشن ، آج کی تمام خبریں 19 اکتوبر 2016  بروز بدھ

نئی آواز ٹوبہ ٹیک سنگھ ایڈیشن ، آج کی تمام خبریں 19 اکتوبر 2016 بروز بدھ

پیر محل نئی آواز ( رانا اشرف سے  ) 23واں عرس حضرت خواجہ محمد معصوم 7نومبر بروز پیر بعد نمازعشاء بمقام المعصوم ہسپتال پیرمحل ہورہاہے۔
تفصیلات کے مطابق  23واں عرس حضرت خواجہ محمد معصوم 7نومبر بروز پیر بعد نمازعشاء بمقام المعصوم ہسپتال پیرمحل ہورہاہے جس میں تلاوت قاری نوراحمد چشتی ،نعت محمدیوسف میمن ، صاحبزادہ محمد عثمان جبکہ خصوصی خطاب الحاج خواجہ سید احمد ثقلین حیدر ، حضرت علامہ مولانا تصدق حسین گل ،خصوصی آمد صوفی محمد اصغر اسلمی ہوگی دعوت عام ہوگی۔
…………………………..
پیر محل ( رانا اشرف سے  ) پاکستان کونسلیٹ فرینکفرٹ.کے سامنے پاکستان مسلم لیگ کے چیئرمین چوہدری شفیق صاحب پر حملہ کر نے پر پاکستانی کمیونٹی کا اظہار مذمت۔
پاکستان کونسلیٹ فی الفور تحفظ فراہم کرے عدنان بابر حسین دیگر پاکستان کمیونٹی تفصیل کے مطابق پاکستان مسلم لیگ کے چیئرمین چوہدری شفیق پر نامعلوم افراد نے حملہ کرکے انہیں زخمی کردیا تھا جس پر پاکستان کونسلیٹ نے کوئی کاروائی نہ […]

*جنرل راحیل کےآنے پر کیا کیا تبدیلیاں رونما ہوئیں ایک جھلک میں پڑھہں* : ریپورٹ چوہدری افضال

*جنرل راحیل کےآنے پر کیا کیا تبدیلیاں رونما ہوئیں ایک جھلک میں پڑھہں* : ریپورٹ چوہدری افضال

نئی آواز ( افضال چوہدری ) تین سال کیے ناقابل یقین عر صہ میں راحیل شریف پاکستان کے لیے اتنا کچھ کر چکا ہے کہ جس سے اس قوم کی نسلیں فیضیاب ہوسکتی ہیں ( اگر جمہوریت کی بھیٹ نہ چڑھ گئیں تو) ۔۔۔۔۔ !
بہت کم لوگ جانتے ہونگے کہ راحیل شریف نے چیف آف آرمی سٹاف بننے سے پہلے ہی پاک فوج کی جنگی ڈاکٹرائن میں دو بنیادی تبدیلیاں کی تھیں۔ پاکستان کے خلاف انڈین جنگی حکمت عملی “کولڈ سٹارٹ ڈاکٹرائن ” کے جواب میں پاک فوج کی جانب سے ” عظم نو ” مشقوں کا آغاز اسی نے کروایا تھا اور اسی کے اصرار پر پاکستان کے خلاف لڑنے والے دہشت گردوں کو اولین خطرہ قرار دیا گیا تھا۔
اسی کے دور میں کولڈ سٹارٹ کے مقابلے کے لیے چھوٹے ایٹمی ہتھیاروں کی تیاری بھی مکمل کی گئی جس کے بعد انڈین کولڈ سٹارٹ ڈاکٹرائن پر انڈیا کی اربوں ڈالر […]

خیبر پختونخواہ کے ہسپتالوں میں بچوں کے اغوا کی روک تھام کے لئے 700 کیمرے لگائے جا رہے ہیں

خیبر پختونخواہ کے ہسپتالوں میں بچوں کے اغوا کی روک تھام کے لئے 700 کیمرے لگائے جا رہے ہیں

پشاور نئی آواز ( نامہ نگار ) خیبر پختونخوا میں پشاور ہائی کورٹ کے ایک حکم پر صوبے میں بچوں کے اغوا کی روک تھام کے لیے ہسپتالوں میں سی سی ٹی وی کیمرے نصب کر کے ان کی سیکیورٹی بڑھائی جا رہی ہے۔
پشاور ہائی کورٹ کے حکم پر لیڈی ریڈنگ ہسپتال کے صرف گائنی وارڈ میں 40 سی سی ٹی وی کیمرے نصب کیے جا چکے ہیں جبکہ ہسپتال کے اہلکار برائے تعلقات عامہ جمیل شاہ نے نامہ نگار نئی آواز  سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ اب تک کل 96 کیمرے نصب کیے جا چکے ہیں۔
انھوں نے کہا کہ صرف لیڈی ریڈنگ ہسپتال میں 160 کیمرے آئندہ چند ماہ میں تنصیب کر دیے جائیں گے ۔
شہر کے دیگر ہسپتالوں میں اعلیٰ معیار کے 700 سے زیادہ کیمرے نصب کیے جانے کا منصوبہ ہے۔
ان کیمروں کی تنصیب سے پشاور کے بڑے ہسپتالوں میں بچے شاید اب پہلے سے […]

advertise