Archive for November, 2016

پنجاب کے نئے وزراء کو قلمدان مل گئے: مکمل تفصیلات

پنجاب کے نئے وزراء کو قلمدان مل گئے: مکمل تفصیلات

لاہور نئی آواز ( احسان احمد قمر ) حکومت پنجاب نے حلف اٹھانے والے11 نئے وزراء سمیت 21صوبائی وزیروں ،2 معاونین خصوصی اور2 مشیروں کے محکموں کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا  ۔
بعض پرانے وزراء کے محکموں میں ردوبدل بھی کیا گیا ہے حکومت پنجاب کی جانب سے گذشتہ رات جاری کئے گئے نوٹیفکیشن کے مطابق مجتبیٰ شجاع الرحمان کو ایکسائزاینڈ ٹیکسیشن کے ساتھ اطلاعات اور ثقافت کا اضافی قلمدان مل گیاجبکہ ملک ندیم کامران پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ کیساتھ پبلک ہیلتھ انجینئرنگ کی ذمہ داریاں بھی نبھائیں گے،میاں عطاء محمد خان مانیکا کا محکمہ تبدیل کر کے انہیں محکمہ محصولات ، میاں یاورزمان کو محکمہ جنگلات،جنگلی حیات اورفشریز ،تنویراسلم ملک کو مواصلات وتعمیرات ،اصف سعید منیس لائیواسٹاک اینڈ ڈیری ڈویلپمنٹ کے محکمے دئیے گئے ہیں چودھری محمدشفیق خصوصی تعلیم ،محمدآصف ملک محکمہ آثارقدیمہ ،ڈاکٹرفرخ جاوید لٹریسی اورغیررسمی تعلیم کاقلمدان دیا گیا ہے،نئے وزراء میں جہانگیرخانزادہ کو امورنوجوانان اورکھیل ، نغمہ […]

زندگی ایک بار ملتی ہے خدارا اپنا اور اپنے پیاروں کا خیال رکھے

زندگی ایک بار ملتی ہے خدارا اپنا اور اپنے پیاروں کا خیال رکھے

 انسان عقل اور  شعور رکھتا ہے پھر بھی اتنی بیوقوفی کا مظاہرہ۔
اسلام آباد نئی آواز ( احسان احمد قمر ) نامہ نگار
یہ صرف ایک تصویر نہیں ہے بلکہ پاکستان کے بیشتر حصوں کی حقیقت پر مبنی خوفناک کہانی ہے کیا ہم نے کبھی سوچا اس کے کس قدر برے نتا ئج مرتب ہو سکتے ہیں کیا ان بچوں کے والدین یا بس کے ساتھ لٹکے ہوے افراد اس سے اگاہ نہیں زندگی صرف ایک بار ملتی ہے خدا را اپنا اور اپنے پیاروں کا خیال رکھیے .ہر جان بہت قیمتی ہے۔
ببے شک پاکستان کے بہت سے حصوں میں ابھی بھی ٹرانسپورٹ کے حالت انتہائی حد تک افسوس ناک اور اذیت سے دو چار بھی ہیں یہاں ہماری مائیں بہنیں مردوں کے ساتھ سفر کرنے پر مجبور ہوتی ہیں بہت سی نو جوان لڑکیاں انہیں مسائل کا مقابلہ نہ کر پانے کی وجہ سے سلول اور کالج کو ہمیشہ کے لئے الو […]

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجی چوکی پر حملہ ، تین افسران ہلاک

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجی چوکی پر حملہ ، تین افسران ہلاک

لندن نئی آواز ( بین الاقوامی ڈیسک ) مقبوضہ جموں کشمیر میں انڈین فوج کی شمالی کمان کے ایک کیمپ پر مسلح افراد کے حملے میں دو افسران سمیت سات فوجی ہلاک ہو گئے ۔
یہ گذشتہ دو ماہ کے دوران بھارتی فوج کے کسی ٹھکانے پر اپنی نوعیت کا یہ تیسرا بڑا حملہ ہے۔
انڈین فوج کی جانب سے جاری ہونے والے بیان کے مطابق منگل کی صبح پولیس کی وردیوں میں ملبوس مسلح حملہ آوروں نے نگروٹہ میں کور ہیڈکوارٹر سے تین کلومیٹر کے فاصلے پر تعینات فوجی یونٹ پر دھاوا بولا۔
حملہ آور دستی بم پھینکتے ہوئے اور فائرنگ کرتے ہوئے آفیسرز میس میں داخل ہوگئے۔
بیان کے مطابق ابتدائی جھڑپ میں ایک فوجی افسر اور تین اہلکار ہلاک ہوئے اور حملہ آور اس دوران دو ایسی عمارتوں میں داخل ہونے میں کامیاب رہے ہیں جہاں فوجی اہلکار اور ان کے اہلِ خانہ موجود تھے۔
بیان میں کہا گیا ہے حملہ آوروں […]

دہشتگردی کے خلاف جنگ اسی تسلسل سے جاری رہے گی : خواجہ آصف

دہشتگردی کے خلاف جنگ اسی تسلسل سے جاری رہے گی : خواجہ آصف

اسلام آباد نئی آواز ( نیوز ڈیسک ) وزیر دفاع خواجہ آصف کا کہنا  ہے کہ نئے آرمی چیف کی تعیناتی کے بعد بھی ملک میں فوج اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کی کاروائیاں جاری رہیں گی۔
راولپنڈی میں پاکستان کی بری فوج کے سربراہ کی کمان کی تبدیلی کی تقریب میں وزیر دفاع خواجہ آصف نے میڈیا کے نمائندوں کو بتایا کہ دہشتگردی اور انتہا پسندی سے متعلق پالیسیوں میں کسی قسم کی تبدیلی نہیں آئے گی۔
جب ان سے سوال کیا گیا کہ کیا کراچی میں شروع کیے گئے آپریشن بھی جاری رہیں گے تو ان کا کہنا تھا، ’دہشت گردی کے خلاف پالیسی صرف فوج یا حکمرانوں کی نہیں، بلکہ قومی پالیسی ہے، جس کا تسلسل نہیں ٹوٹے گا’۔
وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ یہ پالیسی سول اور فوجی قیادت نے مل کر بنائی ہے اس لیے فوج کے سربراہ کی تبدیلی کا اس پر کوئی اثر […]

وفاقی دارالحکومت میں روزانہ گاڑیوں کی تعداد میں حیران کن اضافہ

وفاقی دارالحکومت میں روزانہ گاڑیوں کی تعداد میں حیران کن اضافہ

 اسلام آباد نئی آواز ( احسان احمد ) وفاقی دارلحکومت میں روزانہ اوسطاً 200 نئی گاڑیاں رجسٹرڈ ہو رہی ہیں، سڑکوں پر رش بڑھتا جا رہا ہے ۔
اسلام آباد میں شہریوں کو ٹریفک مسائل کا سامنا ہے ،ہارن کا شور ، گاڑیوں کی لمبی قطاریں ، گھنٹوں ٹریفک جام ،ان تمام مسائل سے شہر اقتدار کے لوگ کافی حد تک محفوظ ہیں مگر ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کے مسائل یہاں بھی موجود ہیں۔
ایسے لوگ نہ صرف اپنی بلکہ دوسروں کی زندگیاں بھی خطرے میں ڈال دیتے ہیں ، اسلام آباد ٹریفک پولیس کے مطابق سال 2016 میں اسلام آباد میں 150 ٹریفک حادثات ہوئے،83 افراد جاں بحق ، 128 زخمی ہوئے ،ان حادثات کی بڑی وجہ گاڑیوں کی تعداد بڑھنا اور انسانی غلطی بتائی جاتی ہے ۔
اعداد و شمار کے مطابق اب تک وفاقی دارلحکومت میں رجسٹرڈ گاڑیوں کی تعداد 7 لاکھ 27 ہزار 645 ہے ،روزانہ اوسطاً 200 نئی […]

صحافی برادری کے مسائل کے تدارک کیلئے بھرپور آواز اٹھائینگے۔فاروق ستار

صحافی برادری کے مسائل کے تدارک کیلئے بھرپور آواز اٹھائینگے۔فاروق ستار

نئی آواز کے بیوروچیف ڈاکٹر اسماعیل درانی کا سربراہ متحدہ پاکستان ڈاکٹر فاروق ستار سے خصوصی انٹر ویو 
کراچی(نئی آواز)ورلڈرائٹر فورم کے وفد کی صدر اے جی سنگھانیہ کی قیادت میں سربراہ متحدہ قومی موومنٹ ڈاکٹر فاروق ستار سے پی آئی بی کالونی میں ملاقات۔ بلدیاتی نمائندوں کو اختیارات کی عدم منتقلی۔کراچی میں درپیش واٹر سپلائی۔سیوریج۔ سالڈویسٹ سمیت دیگر اہم ایشوزپر گفتگو۔
ورلڈرائٹر فورم منجھے ہوئے قابل قلمکاروں کی ٹیم ہے
ڈاکٹر فاروق ستار نے ورلڈرائٹر فورم کی تجاویز کو قابل تعریف قراردیتے ہوئے کہا صحافی برادری مسائل کی نشاندہی کرے انشااللہ مقامی بلدیاتی نمائندوں سے مل کر عوامی مسائل کے خاتمہ اور بہترین سہولیات کی فراہمی کیلئے تمام توانائیاں بروئے کار لائینگے۔وفد سے گفتگو کرتے ہوئے ڈاکٹر فاروق ستار کا مزید کہنا تھا ہم حکومت سے بارہا گزارش کر چکے ہیں آج ایک بار پھر کہہ رہے ہیں کہ بلدیاتی نمائندوں کو اختیارات دیئے جائیں تاکہ وہ اپنے فرائض منصبی سرانجام دے […]

ہمارے کالم نگار : پاکستان کے پہلے نا بینا صحافی

نو برس پہلے سعودی سہارا، نو برس بعد قطری سہارا: سید سردار احمد پیر زادہ

ٹھیک آج ہی کے دن نواز شریف سات سالہ جبری جلاوطنی کو توڑ کر 25 نومبر 2007ء کو لاہور ایئرپورٹ اترے تھے۔ اس سے تقریباً ایک ماہ قبل بینظیر بھٹو خودساختہ جلاوطنی ختم کرکے وطن واپس آچکی تھیں۔ نواز شریف کی زبردستی وطن واپس آنے کی کوشش کو روکنے کے لئے پرویز مشرف نے پانچ دن پہلے یعنی 20 نومبر 2007ء کو سعودی عرب کا اچانک دورہ کیا جس میں انہوں نے سعودی حکام سے منت کی کہ وہ نواز شریف کو دس برس کی مدت ختم ہونے سے پہلے پاکستان واپس آنے سے روکیں۔ اس پر سعودی حکام نے پرویز مشرف کو روکھا سا جواب دیا کہ ”اگر ڈیموکریٹک سوشلسٹ وومن لیڈر بینظیر بھٹو کو واپس آنے کی اجازت مل سکتی ہے تو کنزرویٹو شریف کو بھی واپس آنے کی اجازت ہونی چاہئے“۔ نواز شریف کی یہ واپسی ایک نئے نواز شریف کی آمد تھی۔ ان کی سیاسی شخصیت […]

عارف والا اور گرد و نواح سے اہم خبریں ۔ رپورٹ محمد سعید ( نامہ نگار ) عارف والا

عارف والا اور گرد و نواح سے اہم خبریں ۔ رپورٹ محمد سعید ( نامہ نگار ) عارف والا

عارف والا(نئی آواز نیوز) پولیس کا شراب کشید کارخانے پر چھاپہ -3 افراد گرفتار-70 لیٹرشراب اور بھاری مقدار میں لہن برآمد تفصیلات کے مطابق نواحی گاؤں 83/EB میں پولیس نے مخبر کی اطلاع پر شراب کشید کارخانے پر کاروائی کرتے ہوئے-70 لیٹرشراب اور بھاری مقدار میں لہن برآمد کرکے محمد رفیق،غلام علی سکنہ21/EB اور سوہاوامحل سے محمد مظہر کو گرفتارکرلیا شراب کارخانے کاسامان اور لہن قبضہ میں کر تھانہ میں مقدمہ درج۔

عارف والا(نئی آواز نیوز) عارفوالا الیکٹرانک میڈیا ایسوسی ایشن کا تعزیتی اجلاس منعقد ہوا جس میں سنیئر صحافی و پاکستان میڈیا کونسل کے صدر مہر حمید انور کے والد مہر غلام فریداور سنیئر صحافی و سماء نیوز ٹی وی کے نیوزکنڑولر کے کمسن بیٹے کی وفات پر گہرے رنج وغم کا اظہار کرتے ہوئے مرحومین کے درجات بلندی کیلئے فاتحہ خوانی کی گئی اجلاس میں میاں سعدسیال، محمد رمضان جانی، محمد سعید نوئی، ظہیراحمد علوی، زاہد غوث، محمد اعظم، […]

پی پی 78 جھنگ کا ضمنی انتخاب سرگرمیاں فیصلہ کن مرحلے میں داخل ہو گئی

پی پی 78 جھنگ کا ضمنی انتخاب سرگرمیاں فیصلہ کن مرحلے میں داخل ہو گئی

ی پی 78 جھنگ کا ضمنی انتخاب،جے یو ۱ٓئی (ف) اور جماعت اسلامی نے مسرور نواز جھنگوی،جمعیت اہلحدیث اور سنی تحریک نے ۱ٓزاد ناصر انصاری کی حمایت کا اعلان کردیا۔تحریک انصاف اور عوامی تحریک نے حساس پولنگ سٹیشنوں پر فوج تعینات کرنے کا مطالبہ کردیا۔
جھنگ نئی آواز  (نامہ نگار  )  صوبائی اسمبلی کے حلقہ پی پی 78 شہری نشست جھنگ پر یکم دسمبر بروز جمعرات کو منعقد ہونیوالے ضمنی انتخاب کی سرگرمیاں فیصلہ کن مرحلے میں داخل ہو گئی ہیں جبکہ جے یو ۱ٓئی (ف) اور جماعت اسلامی نے مسرور نواز جھنگوی،جمعیت اہلحدیث اور سنی تحریک نے ۱ٓزاد ناصر انصاری کی حمایت کا اعلان کردیاہے نیزتحریک انصاف اور عوامی تحریک نے حساس پولنگ سٹیشنوں پر فوج تعینات کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔جمعیت علمائے اسلام (ف) کے مرکزی ڈپٹی سیکرٹری اور مرکزی شوریٰ کے رکن چوہدری شہباز احمد گجر ایڈووکیٹ اور پیر ذوالفقار احمد نقشبندی کے علاوہ جماعت اسلامی جھنگ کے […]

جو فیصلہ نہیں مانے گا آئندہ الیکشن میں اسے ٹکٹ نہیں دیا جائے گا

جو فیصلہ نہیں مانے گا آئندہ الیکشن میں اسے ٹکٹ نہیں دیا جائے گا

نئی آواز ( رانا اشرف سے ) چیئر مینوں، میئر اور میونسپل کمیٹی کے انتخابات میں ایم پی اے اور ایم این اے پارٹی قیادت کے حکم کی پابندی کریں خلاف ورزی کرنے والے ایم پی اے ایم این اے کوا لیکشن 2018 میں ٹکٹ نہیں دیاجائے گا
پارٹی قیادت کی نامزدگی سے قبل کسی کو بھی چیئر مین اور میئر کے تشریح نہ کی جائے، تمام گروپ اپنے اپنے چیئر مینوں، ڈپٹی چیئر مینوں، میئر اور ڈپٹی میئروں کے نام پارٹی قیادت کو ارسال کریں جس کے بعد ہی بنائی جانے والی کمیٹیاں صوبہ بھر کے اضلاع میں ضلع کونسل، میونسپل کمیٹیز اور میئرز و ڈپٹی میئرز کے ناموں کا فیصلہ کریں گی اور تمام گروپوں کو پارٹی قیادت کے فیصلے کو من و عن تسلیم کرنا ہو گا، مخصوص نشستوں کی طرح حکومتی جماعت کا کوئی ایم این اے یا ایم پی اے آزاد امیدوار کو سپورٹ نہیں کرے […]

advertise