Mujeb Ur Rehman Shami

کرکٹ، سیاست اور غلاظت : مجیب الرحمان شامی

کرکٹ، سیاست اور غلاظت : مجیب الرحمان شامی

پی ایس ایل کا فائنل لاہور میں ہوا، اور اس شان سے ہوا کہ بد خبریاں اور بدشگونیاں بانٹنے والے اپنا سا مُنہ لے کر رہ گئے۔ کھسیانی بلی تو کھمبا نوچ لیتی ہے، لیکن کھیسانے بلّوں، بلکہ باگڑ بلّوں کے ہاتھ تو کوئی کھمبا بھی نہیں آ رہا تھا کہ وہ اس ہی پر غصہ نکال لیں۔ نتیجتاً انہوں نے اپنے آپ ہی کو نوچ لیا… ”چاند‘‘ نکلا تو ہم نے وحشت میں… جس کو دیکھا اسی کو ”نوچ‘‘ لیا۔

اِس سے قطع نظر کہ کس نے کیا کِیا اور کیا کہا، کس کو کیا کہنا چاہئے تھا، اور کیا نہیں کہنا چاہئے تھا، کیا کر گزرنا چاہئے تھا، اور کیا کرنے کا سوچنا بھی نہیں چاہئے تھا، بنیادی اور بڑی حقیقت یہی ہے کہ پاکستانی قوم نے اپنے آپ کو منوا لیا۔ قذافی سٹیڈیم میں پشاور اور کوئٹہ کی ٹیموں کے درمیان جو میچ کھیلا جا رہا تھا (اور […]

ٹیکس وصول کئے بغیر: مجیب الرحمن شامی

ٹیکس وصول کئے بغیر: مجیب الرحمن شامی

وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے بڑے اعتماد اور مسرت کے ساتھ قومی اسمبلی میں نئے سال کا بجٹ پیش کیا اور اپنے مخالفوں کو بھی تالیاں بجانے پر اُکساتے رہے۔ اس میں کوئی شبہ نہیں کہ زراعت کو خصوصی توجہ کا مستحق گردانا گیا ہے۔ کپاس کی کم پیدوار نے جی ڈی پی(مجموعی قومی پیداوار) کی شرح نمو کا ہدف حاصل کرنا جس طرح ناممکن بنا دیا، اس کا تقاضہ تھا کہ کاشتکاروں کی طرف توجہ دی جاتی، اور ان کی پیداواری لاگت کو کم کرنے کی سعی کی جاتی۔ سو، اس حوالے سے متعدد اقدامات کئے گئے۔ وزیر خزانہ کو اس لحاظ سے کامیاب کہا جا سکتا ہے کہ انہوں نے نئے ٹیکسوں کا کوئی بڑا بوجھ نہیں لادا، تنخواہ دار طبقے کو کچھ ریلیف دی، اور یوں مہنگائی کا وہ طوفان جس کا خدشہ ہر سال جون میں محسوس ہوتا ہے، سر سے ٹل گیا۔
تنقید تو بہت ہو […]

advertise